Ogłoszenia o Naborze
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 08, lipiec 2022 08:00
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNOWIE PODGÓRNYM
w dniu 16 maja 2023 r.
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
Określenie stanowiska:
· Asystent rodziny– 1 etat.
Niezbędne wymagania stawiane kandydatowi:
· obywatelstwo polskie;
· wykształcenie:
a) wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi
lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystania z pełni praw publicznych lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
· nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym
· nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
· wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku
do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatowi:
· doświadczenie zawodowe związane z pracą socjalną lub z pracą z rodziną ( co najmniej 12 miesięcy )
· umiejętność planowania i organizacji pracy oraz współpracy w zespole,
bezstronność i komunikatywność; asertywność
· sprawność działania w zakresie podejmowania decyzji oraz umiejętność
zapobiegania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
· umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
· znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 447 ze zmianami) oraz umiejętność stosowania
w/w przepisów w praktyce
· prawo jazdy kat. B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
· opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;
· opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
· udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
· udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
· udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
· udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
· wspieranie aktywności społecznej rodzin;
· motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
· udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
· motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
· udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
· podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
· prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
· realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet
w ciąży i rodzin „Za życiem” (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1329 ze zmianami);
· prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
· dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
· monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
· sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
· współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
· współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1249), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna
za niezbędną.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
· Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
· praca ma charakter zadaniowy.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
· wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniosło 3,2%
Wymagane dokumenty:
· list motywacyjny;
· życiorys – CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
· kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
· podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
· podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· podpisane oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
· załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 15 maja 2023 r. – zgoda na przetwarzanie danych osobowych
· podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
· podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego lub o braku w/w obowiązku.
Miejsce i termin składania dokumentów:
· wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko:
Asystent rodziny” należy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 94 budynek C
62-080 Tarnowo Podgórne
Termin składania dokumentów upływa 29 maja 2023 r. o godzinie 18.00, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym;
Informacje dodatkowe:
· złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
· oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
· złożone dokumenty nie będą odsyłane;
· Kierownik OPS w Tarnowie Podgórnym zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów;
· kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
· informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym.
Dokument podpisany przez:
mgr Joanna Szczyglewska
P.O. Kierownika OPS
Ośrodek Pomocy Społecznej w dniu 7 marca 2023 r. ogłasza nabór na stanowisko pracownika socjalnego
Określenie stanowiska:
Pracownik socjalny – 1 etat.
Niezbędne wymagania stawiane kandydatowi:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. spełnienie jednego z poniższych warunków:
• posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych;
• ukończyła studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej;
• do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: a) pedagogika, b) pedagogika specjalna, c) politologia, d) polityka społeczna, e) psychologia, f) socjologia, g) nauki o rodzinie; 4) ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt 3.
5. prawo jazdy kat. B
6. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością przepisów:
• ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy b) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych c) ustawy wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
• ustawy o przeciwdziałania alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałania narkomanii
• ustawy o zatrudnieniu socjalnym
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatowi:
1. doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika socjalnego,
2. umiejętność redagowania pism urzędowych
3. samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole,
4. komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji
5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
6. dobra umiejętność obsługi podstawowego pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej; programu użytkowego do obsługi świadczeń z zakresu pomocy społecznej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. praca socjalna
2. przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych;
3. dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawisk indywidualnych i społecznych, a także formułowanie opinii w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
4. udzielanie informacji, wskazówek, porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, rodzinom, grupom i społecznościom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną ich trudnej sytuacji lub zaspokajać niezbędne potrzeby życiowe;
5. pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa, terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe;
6. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
7. pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych;
8. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania problemów oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie konsekwencji ubóstwa
9. inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin;
10. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia;
11. inicjowanie lub współuczestniczenie w działaniach profilaktycznych nakierowanych na zapobieganie lub łagodzenie problemów społecznych
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy
2. miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym
3. praca w środowisku.
4. bezpośredni kontakt z klientem
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 3,2 %.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
5. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 7 marca 2023 r. – zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko: pracownik socjalny” należy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 94
62-080 Tarnowo Podgórne
Termin składania dokumentów upływa 21 marca 2023 r. o godzinie 15:30, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
1. kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
2. Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty,
3. informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym.
Dokument podpisany przez:
mgr Oskar Cierpiszewski
Sekretarz Gminy Tarnowo Podgórne
Ośrodek Pomocy Społecznej w dniu 23 lutego 2023 r.
Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Określenie stanowiska:
· Specjalista ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego – 1 etat
Niezbędne wymagania stawiane kandydatowi:
· obywatelstwo polskie;
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
· wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym
· brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
· znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością przepisów:
a) ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
b) ustawy z dnia 23 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
c) ustawy z dnia 04.11.2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”,
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
· co najmniej 4- letni staż pracy, w tym 1 rok w administracji samorządowej na stanowisku: do spraw funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych
Pożądane wymagania stawiane kandydatowi:
· 4 – letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na stanowisku: do spraw funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych
· doświadczenie zawodowe związane z obsługa klienta w jednostce samorządowej
· dobra umiejętność obsługi podstawowego pakietu biurowego MS Office, poczty
elektronicznej; programu użytkowego do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
· sprawność działania w zakresie podejmowania decyzji oraz umiejętność zapobiegania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych
· umiejętność formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych,
· umiejętność planowania i organizacji pracy oraz współpracy w zespole, bezstronność i komunikatywność
· znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych
· znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
· znajomość przepisów z zakresu ustaw: o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o pomocy społecznej, finansów publicznych, przemocy w rodzinie, wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej,
· znajomość obsługi programu Płatnik
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
· udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń z
funduszu alimentacyjnego,
· przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących w/w świadczeń,
· prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących w/w świadczeń,
· przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz innych pisma w toku postepowania administracyjnego
· opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o jednorazowe świadczenie na podstawie ustawy z dnia 04.11.2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za
życiem”;
· przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy, organowi odwoławczemu;
· przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń;
· sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe;
· prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców
· prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych w tym: współpraca z komornikami, sądem, urzędami pracy, urzędami skarbowymi, przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych, odbieranie od dłużników oświadczeń majątkowych,
· sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu w/w świadczeń;
· współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego z urzędem wojewódzkim;
· archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum;
· pełnienie zastępstwa podczas nieobecności pracownika na stanowisku ds. świadczeń;
· wykonywanie innych czynności zleconych przez pracodawcę
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
· praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
· warunki pracy na stanowisku specjalisty ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego są wymogami pracy pracownika- administracyjno- biurowego
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
· wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 3,2 %.
Wymagane dokumenty:
· list motywacyjny;
· życiorys – CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
· kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
· podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
· podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· podpisane oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
· załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 23.02.2023 r. – zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Miejsce i termin składania dokumentów:
· wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko:
Specjalista ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego ” należy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 94, 62-080 Tarnowo Podgórne
Termin składania dokumentów upływa 10 marca 2023 r. o godzinie 14:00 , przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym;
· Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
· kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
· Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty;
Dokument podpisany przez:
Mgr Anna Mądra
Zastępca Kierownika OPS
Załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 23.02.2023 r.
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Przyjmuję do wiadomości, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej
z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, przy ul. Poznańskiej 94, zwany dalej „Administratorem”; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2) Dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę, których podanie jest obowiązkowe, tj. imię
i nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności. Pozostałe informacje przekazywane są za zgodą osoby, której dane dotyczą. Inspektorem ochrony danych osobowych w OPS jest Pan Michał Zajdowicz, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., telefon: +48 61 89 59 340.
3) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych, po zrealizowaniu celu,
dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych
i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
4) Kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji.
5) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
Załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 23.02.2023 r.
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
· po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
· dane osobowe są niezgodne z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych,
· przetwarzanie są niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy jest wymogiem ustawowym, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie danych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 kodeksu Pracy jest niezbędne, aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo
w zatrudnieniu).
8) W sytuacji uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię
i nazwisko, miejscowość zamieszkania będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej prze okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych.
Przyjmuję do wiadomości i akceptuję powyższe zasady
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNOWIE PODGÓRNYM
W DNIU 31.01 2023 r.
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
- Określenie stanowiska:
· Specjalista ds. świadczeń z pomocy społecznej – 1 etat.
- Niezbędne wymagania stawiane kandydatowi:
· obywatelstwo polskie;
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
· nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym;
· co najmniej 4 - letni staż pracy, w tym 1 rok w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej
- Dodatkowe wymagania stawiane kandydatowi:
- doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta w jednostce samorządowej
- 4 - letnie doświadczenie w zakresie pracy związanej z pomocą społeczną
- umiejętność planowania i organizacji pracy oraz współpracy w zespole, bezstronność i komunikatywność;
- sprawność działania w zakresie podejmowania decyzji oraz umiejętność zapobiegania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego, doświadczenie w obsłudze programu użytkowego do obsługi świadczeń z pomocy społecznej;
- znajomość ustawy z dnia o pracownikach samorządowych
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o pomocy społecznej,
o finansach publicznych, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom
uprawnionym do alimentów; przemocy w rodzinie, wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej, o ochronie zdrowia psychicznego, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, - umiejętności w zakresie: zarządzania zespołem pracowników, sprawnego
podejmowania decyzji, rozwiązywania i zapobiegania konfliktom z klientami oraz pomiędzy pracownikami; - umiejętność planowania i organizacji pracy, bezstronność, komunikatywność;
- umiejętność obsługi programów komputerowych dotyczących świadczeń pomocy
społecznej i świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych. - znajomość obsługi programu Płatnik
- specjalizacja z zakresu pomocy społecznej[1]
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
· realizacja świadczeń pomocy społecznej, koordynowanie działań pracowników socjalnych i asystentów rodziny oraz nadzorowanie ich pracy
· wydawanie decyzji administracyjnych oraz zatwierdzanie pod względem merytorycznym list wypłat świadczeń, zgodnie z udzielonymi upoważnieniami;
· nadzór nad prawidłowością i terminowym przekazywaniem sprawozdań merytorycznych,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
· warunki pracy na stanowisku specjalisty ds. świadczeń z pomocy społecznej są zgodne z wymogami pracy pracownika administracyjno – biurowego.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
· wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 3,2 %.
- Wymagane dokumenty:
· list motywacyjny;
· CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
· kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
· podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
· podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· podpisane oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
· załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 31.01.2023 r. – zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Miejsce i termin składania dokumentów:
· wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko:
Specjalista ds. świadczeń z pomocy społecznej” należy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 94
62-080 Tarnowo Podgórne
Termin składania dokumentów upływa 16 lutego 2023 r. o godzinie 1530, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej
w Tarnowie Podgórnym;
· dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
· kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
· Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym zastrzega sobie prawo
do odpowiedzi tylko na wybrane oferty,
· informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym.
Dokument podpisany przez:
Mgr Anna Mądra
Zastępca Kierownika OPS
[1] W rozumieniu Rozporzadzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (Dz. U. poz. 1081)
Załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 31.01.2023 r.
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Przyjmuję do wiadomości, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej
z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, przy ul. Poznańskiej 94, zwany dalej „Administratorem”; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2) Dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę, których podanie jest obowiązkowe, tj. imię
i nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności. Pozostałe informacje przekazywane są za zgodą osoby, której dane dotyczą. Inspektorem ochrony danych osobowych w OPS jest Pan Michał Zajdowicz, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., telefon: +48 61 89 59 340.
3) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych, po zrealizowaniu celu,
dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych
i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
4) Kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji.
5) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
Załącznik nr 1 do rekrutacji z dnia 31.01.2023 r.
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
· po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
· dane osobowe są niezgodne z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych,
· przetwarzanie są niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy jest wymogiem ustawowym, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie danych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 kodeksu Pracy jest niezbędne, aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo
w zatrudnieniu).
8) W sytuacji uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię
i nazwisko, miejscowość zamieszkania będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej prze okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych.
Przyjmuję do wiadomości i akceptuję powyższe zasady